HITEC
2012-09-04 10:32
A  A  A

Trening siłowy z ekspanderem

Trening siłowy z ekspanderem

Klatka piersiowa:


1. Rozciąganie ekspandera za plecami za plecami (rozpiętki)
2. Wypychanie ciężaru (ekspander za plecami)

 

Najszerszy grzbietu:


1. Podciąganie gum w opadzie tułowia podchwytem do bioder (stojąc na gumach)
2. Podciąganie gum w opadzie tułowia nachwytem do klatki (stojąc na gumach)
3. Przyciąganie ekspandera do brzucha siedząc
4. Martwy ciąg na prostych nogach

Mięśnie nóg:


1. Unoszenie nogi bokiem leżąc
2. Uginanie nogi leżąc

Barki:


1. Unoszenie ramienia przodem
2. Podciąganie ramion do brody
3. Unoszenie ramienia bokiem
4. Rozciąganie ekspandera przed sobą

5. Face pull - ekspander zaczepiony na o klamkę

Biceps:


1. Uginanie ramienia z ekspanderem stojąc
2. Uginanie ramienia chwytem młotkowym

3. Uginanie ramienia z łokciem opartym na kolanie

Triceps:


1. Prostowanie ramienia z ekspanderem za plecami
2. Prostowanie ramienia w opadzie tułowia

3. Prostowanie ramienia przed sobą klęcząc z ekspanderem zahaczonym np. o klamkę

Brzuch:


1. Skłony boczne z ekspanderem stojąc

2. Skłony klęcząc z ekspanderem przymocowanym np. do klamki

 

 

 

Inne ćwiczenia, które możemy wykorzystać:

 

Klatka piersiowa:


1. Rozciąganie ekspandera za plecami za plecami (rozpiętki). Ćwiczenie to możemy wykonać w 3 rożnych wersjach - dłonie kończą ruch na wysokości czoła, klatki piersiowej i brzucha.
2. Rozciąganie ekspandera jednorącz (2 część zaczepiona np. na klamce)
3. Wypychanie (ekspander za plecami) - tutaj podobnie jak w ćwiczeniu pierwszym możemy wykonywać ćwiczenie na 3 rożne sposoby.

 

Najszerszy grzbietu:

 
1. Ściąganie ekspandera do klatki piersiowej stojąc (przewieszonego np. przez gałąź)
2. Przyciąganie ekspandera do brzucha stojąc
3. Rozciąganie ekspandera nad głową (ściągamy go do karku)

Mięśnie nóg:


1. Syzyfki z ekspanderem (stajemy na ekspanderze i trzymamy rączki po bokach tułowia)
2. Przysiady z ekspanderem (stajemy na ekspanderze i trzymamy rączki po bokach tułowia)
3. Wspięcia na palce (stajemy na ekspanderze i trzymamy rączki po bokach tułowia)

TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM

TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM ...czytaj dalej »
TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM
2013-04-26

Czas napięcia mięśniowego

Omawiamy metody 2-1-2 i 3-1-2. ...czytaj dalej »
 Czas napięcia mięśniowego
2013-02-19

Poranny trening

Poranny trening to jedna z najprostszych i najskuteczniejszych, a jednocześnie lekceważonych metod regeneracji. ...czytaj dalej »
Poranny trening
2013-02-19
Powiązane artykuły
Poprawiamy słabe punkty

Poprawiamy słabe punkty

Dowiedz się jak poprawić słabsze punkty w sylwetce.
2013-02-18 16:07
Trening dla różnych typów budowy

Trening dla różnych typów budowy

To, że dany plan podziałał na jedną osobę nie znaczy, że podziała na drugą . W tym artykule omówię plan treningowy dla każdego typu sylwetki
2013-02-18 14:56
Aeroby na masie

Aeroby na masie

Czy jest sens?
2013-02-18 13:03
Jak polepszyć klatkę piersiową?

Jak polepszyć klatkę piersiową?

Wciąż pracujesz nad swoją muskulaturą? Marzy Ci się doskonale wyrzeźbiona klatka piersiowa? Dowiedz się w jaki sposób można polepszyć wygląd
2013-02-18 10:02
Trening na rzeźbę

Trening na rzeźbę

A więc nic innego jak etap redukcji tkanki tłuszczowej, ponieważ w tym okresie nasza sylwetka staję się zgrabniejsza. Rzeźbienie mięśni jes
2013-02-15 12:20
Ćwiczenia jednostawowe i wielostawowe.

Ćwiczenia jednostawowe i wielostawowe.

Jeżeli nasz trening ma charakter intensywny, to niezależnie od tego, jakie ćwiczenia wykonujemy, mięśnie i tak są stymulowane do rozrostu. T
2013-02-12 14:40
Optimized Volume Training! (OVT)

Optimized Volume Training! (OVT)

Trening opracowany przez Christana Thibaudeau’a .
2013-02-12 11:36
Ćwiczenia na nogi – pozycja siedząca

Ćwiczenia na nogi – pozycja siedząca

Ćwiczenia wszystkich partii ciała są bardzo ważne, a zginanie nóg w pozycji siedzącej i leżącej jest istotne dla każdego kulturysty, gdyż ro
2013-02-07 15:58
Crossfit

Crossfit

CrossFit to trening wytrzymałościowo-siłowy, którego celem jest uzyskanie lepszej sprawności fizycznej całego organizmu. Koncentruje się na
2013-02-07 13:41
Ćwiczenia wzmacniające

Ćwiczenia wzmacniające

Mając skakankę i taśmę oporową możesz prowadzić trening wzmacniający układ sercowo-naczyniowy, tak jak na sali gimnastycznej. Możesz to robi
2013-01-30 15:52
Wysokie ciśnienie krwi a sport

Wysokie ciśnienie krwi a sport

Wysokie ciśnienie krwi czyli hipertensja. Zalicz się je już do standardowych chorób cywilizacyjnych. Właśnie wśród sportowców, uprawiających
2013-01-30 14:45
Antoine Vaillant - trening pleców

Antoine Vaillant - trening pleców

Zawodnik zaczyna przygotowania do swojego debiutu na zawodach The New York Pro.
2013-01-30 13:14
Czy jest nam potrzebny osobisty trener?

Czy jest nam potrzebny osobisty trener?

Certyfikowani osobiści trenerzy zapewnią dobrą organizację ćwiczeń oraz pomogą rozwinąć styl życia, który będzie sprzyjał twojemu zdrowiu. C
2013-01-23 13:10
Sposoby na jeszcze lepszy trening!

Sposoby na jeszcze lepszy trening!

Prezentujemy Wam zasady, które sprawią, że treningi staną się bardziej efektywne. Pomogą w szybszym zbudowaniu masywnej sylwetki.
2013-01-22 14:09
Techniki treningowe- oddychanie

Techniki treningowe- oddychanie

Oddychanie jest jednym z czynników decydujących o sukcesie w dyscyplinach wytrzymałościowych i w sportach walki. Jak to jest w sportach siło
2013-01-22 10:06
Redakcja Sportowa MuscleInfo.pl
ul.Przemysłowa 60/1, 43-100 Tychy
email: biuro@muscleinfo.pl